کولر پلیمری 12000 اکسیال اینورتر دار پایین زن

  • ابعاد: 102*110*111
  • جنس: پلی پروپیلن
  • نوع فن: اکسیال
  • تعداد سرعت فن: بیست دور
  • کیفیت: درجه یک و استاندارد
  • اینورتر: دارد
  • جهت کانال: دریچه به طرف پایین
  • ظرفیت هوادهی: 12000
  • فضای مؤثر سرمایش: 150 تا 200 متر مکعب
  • وزن: 75 کیلوگرم
  • توضیحات: دارای قدرت موتور با توان 1.1 کیلو وات، دارای میزان صدای 68 دسی بل، خنکی بیشتر با پد سلولزی 10 سانت، کاهش 40 درصدی مصرف برق نسبت به نوع فلزی
  • به علت استقبال شما عزیزان فروش کولر های پلیمری تا 7 روز آینده متوقف شد.
برند: کاوه کویر

تحویل درب منزل

حمل و تحویل کالا خریداری شده تا درب منزل

پرداخت امن

امکان پرداخت آنلاین با کارت‌های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

کالا اصل و با کیفیت با نام تجاری کاوه کویر

box-22

تضمین سلامت کالا

سلامت فیزیکی کالا تا رسیدن به دست مشتری

از مدل کولر های پلیمری سلولزی که جهت کانال تعبیه شده در آن به سمت پایین است و با برخورداری از اینورتر این امکان را به همراه داشته تا کنترل میزان هوادهی و کاهش قابل توجه میزان مصرف برق برای این محصول سرمایشی رقم بخورد را می‌توان کولر پلیمری 12000 اکسیال اینورتر دار پایین زن معرفی نمود.

کولری از نسل جدید وسایل سرمایشی به نوع فن اکسیال که دریچه آن هم چون فن پنکه مانند است و میزان خنکای آن به نسبت نمونه کولر های آبی فلزی 30 درصد بیشتر است. دلیل این خنکای بیشتر را می‌توان به چند علت بیان نمود که به شرح زیر است:

  • استفاده از نوع پد سلولزی در درب های این کولر به دلیل شکل موج مانند و منظمی که دارد سبب شده تا میزان جذب بالای آب را داشته باشد و همین منجر به افزایش خنکای بیشتر این نمونه از کولر ها می‌شود.
  • نه تنها نوع پد سلولز بلکه جنس بدنه این کولر نیز در بحث خنک سازی بیشتر این وسایل سرمایشی تاثیر دارد که در شرح آن می‌توان بدنه مقاوم این محصول از جنس پلی پروپیلن را بیان نمود که به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و گرما خنکای بیشتر را برای این کولر پدید می‌آورد.
  • برخورداری از تعداد سرعت فن برابر با بیست دور نیز گردش هوای بالایی را در این محصول ایجاد می‌نماید که خود خنک سازی بیشتر محیط را به دنبال دارد.

آشنایی با دیگر مشخصات کولر پلیمری ۱۲۰۰۰ اکسیال پایین زن با اینورتر

وسیله سرمایشی معرفی شده در بالا در کنار مباحث بیان شده دارای یک سری از خصوصیاتی است که تحت عنوان آشنایی با دیگر مشخصات کولر پلیمری ۱۲۰۰۰ اکسیال پایین زن با اینورتر بدان اشاره شده است تا شما بتوانید با شناختی همه‌جانبه اقدام به خرید این محصول نمایید.

در باب این مشخصات در وهله اول می‌توان همان جنس بدنه پلی پروپیلن این محصول را بیان نمود که نه تنها در راستای خنکای بیشتر بلکه از لحاظ کیفیت نیز این سری از وسیله سرمایشی را در رده بندی محصولات درجه یک و استاندارد قرار داده است.

در باب کیفیت این جنس بدنه می‌توان به مقاومت بالای پلیمر پلی پروپیلن در برابر با خوردگی و رسوب آب و ثبات رنگ بدنه و مقاومت آن در برابر با اشعه ماوارء بنفش اشاره داشت که سبب شده تا کیفیت بالایی برای این محصولات رقم بخورد.

در کنار خنکی بیشتر با پد سلولزی 10 سانت می‌توان عدم ورود آلودگی و قارچ و باکتری را نیز به فضا برای این نوع از پد نسبت به پوشال بیان نمود که خود از خصوصیات منحصربفرد این سری از کولر های پلیمری سلولزی بیان نمود.

مجهز بودن به اینورتر در این سری از وسایل سرمایشی سبب شده تا میزان کنترل هوادهی و کاهش قابل مصرف برق تا 40 درصد نسبت به نمونه های قبلی یعنی کولر های آبی فلزی برای این محصول رقم بخورد.

استفاده از نوع بدنه پلی پروپیلن نیز خود به عنوان یک عایق الکتریسیته عمل می‌نماید که احتمال برق گرفتگی را در این سری از وسایل به صفر می‌رساند و این خود از دیگر مشخصاتی است که برای این نوع از کولر وجود دارد.

ظرفیت هوادهی این مدل از کولر پلیمری آکسیال 12000 متر مکعب بر ساعت است که این میزان هوادهی میزان خنکای متراژ 150 تا 200 متر مکعب را پوشش می‎دهد.

خرید کولر سلولزی پلیمری پایین زن 12000 با قیمت تولیدی

به منظور خرید این چنین مدل کولری با این همه خصوصیات منحصربفرد و ویژه می‌توانید شرکت کاوه کویر برترین برند تولیدی وسایل سرمایشی و گرمایشی در شهر کاشان را برای خرید انتخاب نمایید. برندی معتبر با امکان فروش مستقیم و بدون واسطه که قیمت تضمین شده کارخانه را به مشتریان ارائه می‌دهد و همین سبب شده تا اغلب تقاضای خرید به سمت این مجموعه باشد.

البته که باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که به دلیل این که تولید نوع کولر پلیمری برای اولین بار است که توسط این مجموعه تولیدی کاشان انجام می‌شود نیز توجه داشته باشید که تقاضا را به سمت خرید این شرکت کشانده است.

خرید کولر سلولزی پلیمری پایین زن 12000 با قیمت تولیدی از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به شکل خرید آنلاین از طریق وب سایت اینترنتی این شرکت تولید مهیا شده است تا هموطنان از اقصی نقاط کشور به راحتی بتوانند به این سری از وسایل سرمایشی دست یابند.

در ضمن این که نه تنها برای خریداران حضوری بلکه ارائه ضمانمت کتبی نیز برای محصولات برای خریداران شیوه خرید اینترنتی نیز در نظر گرفته شده است تا با اطمینان و خیالی راحت بتوانند اقدام به خرید نمایند.

برند

کاوه کویر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر پلیمری 12000 اکسیال اینورتر دار پایین زن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *