کولر پلیمری 15000 سانترفیوژ با اینورتر

  • ابعاد: 102*111*111
  • جنس: پلی پروپیلن
  • نوع فن: سانترفیوژ
  • تعداد سرعت فن: بیست دور
  • کیفیت: درجه یک و استاندارد
  • اینورتر: دارد
  • ظرفیت هوادهی: 15000
  • فضای مؤثر سرمایش: 200 تا 250 متر مکعب
  • وزن: 80 کیلوگرم
  • توضیحات: دارای قدرت موتور با توان 1.5 کیلو وات، دارای میزان صدای 68 دسی بل، خنکی بیشتر با پد سلولزی 10 سانت، کاهش 40 درصدی مصرف برق نسبت به نوع فلزی
  • به علت استقبال شما عزیزان فروش کولر های پلیمری تا 7 روز آینده متوقف شد.
برند: کاوه کویر

تحویل درب منزل

حمل و تحویل کالا خریداری شده تا درب منزل

پرداخت امن

امکان پرداخت آنلاین با کارت‌های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

کالا اصل و با کیفیت با نام تجاری کاوه کویر

box-22

تضمین سلامت کالا

سلامت فیزیکی کالا تا رسیدن به دست مشتری

پیشرفت عظیم که در صنعت سرمایشی و گرمایشی ایجاد شده است، سبب تولید نسل جدیدی از کولرهای پلیمری گشته که مزایای بیشتری نسبت به کولرهای معمولی فلزی دارد؛ در حقیقت علم و فناوری سبب تولید این نوع سیستم های خنک‌کننده با ظرفیت، میزان هوادهی، مدل و… متفاوت شده است.

کولر پلیمری 15000 سانتر فیوژ یک کولر پلیمری است که جنس بدنه آن از پلی پروپیلن است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رسوب آب برخوردارست. این کولر مجهز به اینورتر است و از مزیت های وجود اینورتر در این کولرها کنترل میزان هوادهی، کاهش قابل توجه میزان مصرف برق، بالا رفتن عمر قطعات الکترونیکی و همچنین امکان هوشمند سازی و برنامه ریزی برای حرکت موتور است.

مزایای استفاده از کولر پلیمری 15000 سانترفیوژ

کولر پلیمری 15000 سانترفیوژ که از جدیدترین سیستم های سرمایشی است که دارای پدهای سلولزی 10 سانت است و همین عامل سبب 30 درصد خنکی بیشتر برای این چنین محصولی می‌شود.

چگونگی کارکرد این کولر پلیمری که سبب مزیت آن نسبت به کولرهای معمولی شده است، به وسیله تبخیر آب است که گرمای محیط را می‌گیرد و این گرما را به آب ذخیره شده انتقال داده و پس از خنک شدن به فضا پخش می‌کند و همچنین قدرت تبخیر دمای بالای آب را دارد.

پدهای سلولزی در این کولر پلیمری قدرت پالایش گرد و غبار و آلودگی را دارند و همچنین مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما دارد و همینطور عایق الکتریسته هستند و امکان برق گرفتگی در این نوع کولرها به صفر درصد می‌رسد.

تفاوتی که این کولر پلیمری با کولرهای معمولی دارد این است که تسمه، پوشال و یاتاقان و… از آن حذف شده و قطعات کارآمدتر و حرفه‌ای تر اعم از پد سلولزی، پمپ تخلیه و… جای آن را گرفته اند.

راندمان بالا و خنک سازی بیشتر عاملی برای مصرف برق بیشتر نیست؛ بلکه این کولر به دلیل داشتن اینورتر، مصرف برق کمی دارد.

خرید کولر پلیمری به قیمت تولیدی

خرید کولر پلیمری به قیمت تولیدی را افراد می‌توانند از شرکت کاوه کویر که تولید کننده سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است، انجام دهند.

در واقع این کارخانه از پیشرفت علم و تکنولوژی بهره برده و توانسته است جدیدترین سیستم‌های سرمایشی که به دلیل طراحی خاص راندمان بالایی دارند را روانه بازار کند که ساختاری جدید و عملکردی مشابه کولرهای آبی فلزی دارند.

این نوع کولر برای مراکز تجاری، کارخانه ها و سالن های بزرگ توصیه می‌شود و در کارخانه کویر به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، به قیمت عمده و تولیدی عرضه می‌شود.

بدنه کولر سلولزی پلیمری 15000 سانتریفیوژ عامل تفاوت با کولر های فلزی

درست است که مدل اصلاح شده این محصولات با وجود اینورتر گرفته تا قطعاتی که در این مدل از کولر سلولزی آبی پلیمری حذف شده و به جای آن اجزای به روز تری قرار گرفته است عامل تفاوت بین دو مدل کولر آبی پلیمری و کولر آبی فلزی است؛ اما آنچه تمایز و تفاوت را به صورت آشکارا نمایان می‌سازد را می‌توان بدنه کولر سلولزی پلیمری 15000 سانتریفیوژ عامل تفاوت با کولر های فلزی بیان نمود.

جنس بدنه کولر های پلیمری که به سبب به کار رفتن پد سلولزی در آن به عنوان کولر سلولزی نیز شناخته می‌شوند و به دلیل کارکرد بر پایه تبخیر آب برای خنک سازی جزو کولر های آبی قرار دارند از نوع پلی کربنات با مواد نو است که کیفیت مطلوبی را برای آن به همراه دارد.

در اصل جنس این ماده از نوع پلاستیک است که بدون زنگ زدگی و خوردگی بوده و همین طول عمر بیشتری را برای این نمونه از کولر ها به همراه دارد. نه تنها این مورد بلکه کاهش صدای لرزش کولر یا صدای بلند ناشی از آن و برطرف نمودن  شوره از روی آن به شکل ساده نیز از دیگر ویژگی های این جنس بدنه است که سبب شده تا این سری از کولر های آبی را محبوب میان هموطنان نماید.

برند

کاوه کویر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر پلیمری 15000 سانترفیوژ با اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *